ALEGE lichidul gratuit by SMOKEMANIA la finalizarea comenzilor de peste 200 RON ! Vizitează showroom-ul SMOKEMANIA din Barbu Văcărescu 13, București ! Îți stăm la dispoziție pentru orice fel de întrebări sau suport tehnic !

Termeni și condiții

Termeni și condiții

Vă rugăm sa citiți cu atenție termenii și condițiile de utilizare ale acestui site www.smokemania.ro, întrucât accesarea sa presupune acceptul dumneavoastră cu privire la clauzele stipulate. Vizitarea în continuare a acestui site presupune că sunteți de acord cu acești termeni și condiții. Serviciile pe care acest site le furnizează sunt rezervate doar persoanelor de peste 18 ani, care au informații despre și cunosc consecințele fumatului.

Termeni și condiții generale de vânzare („TCGV”)

Datele de identificare :

S.C. OVIDANMARC S.R.L.

CIF : RO31801726

Reg.com. : J40/7402/2013

Adresă : str.Știrbei Vodă, nr.126, camera 2, etaj 1, corp A, Sector 1, București

Telefon : 0731.648.335

[email protected]

 


Termeni și definiții :

Vânzător – OVIDANMARC S.R.L.

*Valoarea ,, / '' este utilizată pentru a delimita clienții B2C (business-to-customer) de clienții B2B (business-to-business,  respectiv distribuție).

Cumpărător – persoană fizică majoră/persoană juridică care are acces la conținutul site-ului nostru, are un cont activ pe site-ul nostru și care efectuează o comandă.

Cont – secțiunea din site alcătuită dintr-o adresă de e-mail și o parolă, configurată conform opțiunilor clientului, ulterior exprimării consimțământului de către acesta, care permite  clientului plasarea unei comenzi și care conține informații despre client și istoricul acestuia pe contul deținut  (comenzi, facturi fiscale, garanții, etc.).

Lista de dorințe – secțiune din Cont care permite  clientului să își creeze o listă cu produse pe care le dorește.

Comanda – un document electronic care are rol de formă de comunicare între vânzător și client prin care clientul care dorește să achiziționeze un produs transmite vânzătorului, prin intermediul site-ului, intenția sa ferma de a achiziționa bunuri și servicii de pe site.

Bunuri și servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în comandă, care urmează să fie furnizate de către vânzător cumpăratorului, pe baza și în conformitate cu comanda plasată de client și acceptată de vânzător.     .

Contract – contractul încheiat între vânzător și cumpărător fără prezența fizică simultană a celor doi.

Conținut :

-toate informațiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

-conținutul oricărei corespondențe electronice  transmisă  clientului de către vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

-orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al vânzătorului clientului, conform informațiilor de contactare, specificate de către acesta;

-informații legate de bunurile și/sau serviciile și/sau tarifele practicate de vânzător într-o anumită perioadă;

-date referitoare la vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review:

Înseamnă o evaluare scrisă de către deținătorul unui cont de client, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a comunica dacă produsul sau serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.

Rating:

Înseamnă modalitatea de exprimare a gradului de satisfacție a unui client care a achiziționat un produs față de produsul respectiv. Rating-ul se exprimă sub formă de stele, fiecare produs putând primi un punctaj de la o stea la cinci stele, punctaj asociat produsului sau serviciului obiect al evaluării.

Newsletter

Înseamnă mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică (e-mail, SMS) asupra bunurilor și serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.

 

Acceptare TCGV

Administratorul vă oferă accesul în magazinul online Smokemania și utilizarea acestuia, sub rezerva acceptării de către dumneavoastră, în calitate de client a acestor Termeni și Condiții. Prin accesarea, utilizarea, obținerea sau achiziționarea oricărui produs, conținut, date, materiale, informații sau servicii prin intermediul magazinului nostru online, dumneavoastră sunteți de acord să respectați acești Termeni și Condiții. Administratorul își rezervă dreptul de a completa sau modifica orice informație din magazinul virtual fără a anunță în prealabil utilizatorii site-ului. PRIN ÎNREGISTRAREA ŞI UTILIZAREA SITE-ULUI, FIECARE UTILIZATOR TREBUIE SĂ CONFIRME SI CONFIRMĂ PRIN DESCHIDEREA UNUI CONT CĂ ARE CEL PUŢIN 18 ANI ÎMPLINIŢI LA DATA ACCESĂRII ACESTUIA ȘI CĂ ESTE CONSUMATOR DE PRODUSE DIN TUTUN SAU PRODUSE CONEXE (tigarete electronice, lichide de reumplere etc., definite conform Legii 201/2016 si Directivei 2014/40/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 3 aprilie 2014 privind apropierea actelor cu putere de lege și a actelor administrative ale statelor membre în ceea ce privește fabricarea, prezentarea și vânzarea produselor din tutun și a produselor conexe.

Drepturi de autor

Clientul înțelege si acceptă că orice drepturi de proprietate intelectuală aparțin vânzătorului sau furnizorilor acestuia și nu va descarca/utiliza/copia imagini, descrieri, elemente grafice, etc ale produselor oferite spre vânzare fără acordul scris și prealabil al administratorului site-ului.                     

Perfectarea contractului la distanță, valabilitate

- Odată cu  plasarea online a unei comenzi prin intermediul site-ului Smokemania.ro,  clientul acceptă comunicarea prin e-mail sau telefon prin care administratorul își derulează activitatea;

- Prezentul contract la distanță intră în vigoare în momentul confirmării comenzii de către vânzător. Confirmarea se efectuează verbal (telefonic) sau electronic (e-mail). Acest document TCGV stă la baza contractului astfel perfectat.

- Vânzătorul nu consideră sub nicio formă o comandă neconfirmată că având valoarea unui Contract.

- Cumpărătorul devine proprietarul produsului comandat doar după confirmarea plății, în cazul plății prin card, respectiv după efectuarea plății și semnarea documentelor de transport în cazul livrării prin curier cu plata ramburs.

Prețuri, modalități de plata, facturare

-  Prețurile sunt afișate pe pagina dedicată fiecărui produs, conțin TVA și nu includ cheltuielile de livrare decât dacă este specificat în mod expres acest aspect sau se oferă ca și bonus pentru comenzile peste 99RON.

- În cazul în care prețul nu este afișat, veți avea posibilitatea de a cere o ofertă iar un operator vă va comunica prețul în cel mai scurt timp posibil.În cazul unor erorii de natură logistică, dacă prețul unui produs apare ca fiind 0 RON, acesta echivalează cu lipsa afișării prețului și se aplică așadar enunțul anterior, care presupune contactarea noastră pentru a cere o ofertă pentru produsul respectiv.

- Prețul imprimat pe factură este același cu cel transmis de operatori in momentul confirmarii comenzii.

- Prețul produselor oferite spre vânzare prin intermediul magazinului online Smokemania.ro poate fi diferit de cel din magazinele fizice. Modalitățile de plată sunt disponibile pe pagină de lansare a comenzii.

- Pe baza informațiilor deținute de OVINDANMARC și a celor furnizate de cumpărător, va fi emisă o factură pentru bunurile livrate. Totodată, coletul va fi însoțit de documentația prevăzută de lege pentru produsul /produsele comandat(e), după caz: certificat/declarație de conformitate, certificat de garanție, instrucțiuni de utilizare, etc.

Stocuri

Produsele sunt disponibile în stoc. Cu toate acestea,  vânzătorul nu poate garanta disponibilitatea pe stoc a tuturor produselor postate. Clienții sunt informați corect, conform Termenilor și Condițiilor, de disponibilitatea produselor comandate înainte de confirmarea livrării. Rareori, pot apărea erori de comunicare în acest sens.

Garanții

Vânzătorul garantează că produsele livrate sunt originale, sigilate (în formă în care provin de la furnizorii sau partenerii acestuia) și însoțite de factură fiscală, chitanță (eliberată de administrator sau firma de curierat) și după caz certificat de garanție (pentru produsele care necesită garanție).  Vânzătorul declară pe proprie răspundere, conform prevederilor art. 5 din HG nr.1022/2002 privind regimul produselor care pot pune în pericol viață și sănătatea, securitatea muncii și protecția mediului că produsele livrate nu pun în pericol viață, sănătatea, securitatea muncii, nu produc impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu: Directivele CE 67/549/CEE și 1999/45/CE ( în condițiile respectării manipulării, transportului,  depozitării și cerințelor prevăzute conform Fișelor Tehnice și a Fișelor de Securitate emise de producătorii respectivelor produse și aflate în original la sediul societății, disponibile pe site  în dreptul produselor în cauză.

Garanția acordată de vânzător este de 90 de zile sau termenul maxim prevăzut de lege pentru acumulatorii externi și/sau încărcătoarele dedicate reîncărcării acumulatorilor externi.

Atomizoarele, cartușele, rezistențele sunt considerate consumabile și nu beneficiază de garanție. Ele pot face obiectul garanției doar dacă prezintă defecte de fabricație sau deteriorări cauzate de ambalarea/transportul necorespunzător.

Produsele de tip disposable (de unică folosință), precum Elf Bar, VAAL, etc. beneficiză de garanție de 24 ore de la momentul achiziționării din showroom-ul nostru fizic sau de la momentul recepției coletului ce conține produsele anterior menționate, deoarece durata medie de utilizare a unui produs cu acest specific este de până la 24 ore. Condițiile de garanție pot suferi excepții, de la caz la caz, în funcție de cele constatate de client și de departamentul tehnic al vânzătorului, ulterior unei reclamații.

Încărcătoarele de acumulatori externi și adaptoarele de priză beneficiază de garanție de 24 luni (conform dispozitiilor Legii nr.449/2003) sau termenul de garanție maxim prevăzut de lege, în situația modificării acestuia   .

Orice reclamație sau sesizare în legătură cu folosirea site-ului Smokemania.ro sau orice comandă plasată prin intermediul acestuia va fi adresată la adresa de corespondență : [email protected].

Informații privind exercitarea dreptului de retragere

Aceste prevederi se completează cu Legea 365/2002 privind comerțul electronic republicată și modificată și cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.

Politică de retur

Conform OUG 34/2014, aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele și fără a suporta orice penalitate în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care dumneavoastră sau o parte terță indicată de dumneavoastră, alta decât transportatorul, ați intrat în posesia fizică a produselor comandate.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă. În acest scop, puteți folosi modelul de retur disponibil în subsolul paginii site-ului, marcat ca atare Formular de retur (https://www.smokemania.ro/rma) .Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Conform OUG/2014 art.16/lit e) , SUNT EXCEPTATE de la retragere, în cadrul executării contractelor la distanță și a executării contractelor în afara spațiilor comerciale, furnizarea produselor sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator.


Pe fondul acestei dispoziții legale, Vânzătorul nu poate recepționa produsele care, deși au fost returnate în termenul legal, au fost desigilate și utilizate în așa măsură încât pot prejudicia viitorii eventuali clienți ce nu vor beneficia de produs în condiții optime de sănătate și igienă (în speță, atomizoarele ce au fost încărcate cu lichid și utilizate nu vor putea face obiectul returnării, etc.).

Consecințele returului

Dacă vă retrageți, Vânzătorul va rambursa orice sumă pe care a primit-o de la client fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la dată la care suntem informați cu privire la decizia clientului de a se retrage din contract.

Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităților și funcționarii produselor, taxe poștale sau de orice altă natură) care urmează a fi suportate de clientul cumparator cu ocazia exercitării dreptului de retragere. Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile. Livrarea standard se consideră livrarea oferită gratuit de OVIDANMARC pentru comenzi mai mari de 99 RON.

Vânzătorul va efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plata că și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, clientului i se vor percepe comisioane că urmare a unei astfel de rambursări.

Vânzătorul poate amâna rambursarea pâna la data la care primește înapoi produsele sau până la momentul la care clientul a furnizat dovada că a trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

În cazul în care clientul a recepționat produsele comandate, va expedia produsele sau le va preda direct vânzătorului în showroom-ul din bd. Barbu Văcărescu, nr.13, București, Sector 2, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data recepției.

Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Condițiile dreptului de retragere se aplică doar clientilor consumatori persoane fizice, astfel cum sunt definiți în art 2, pct.1 al OUG 34/2014.

Clientul consumator este responsabil de integritatea produsului până la intrarea în posesia vânzătorului.

Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționarii produselor.

La solicitarea și cu acordul clientului, Vânzătorul SMOKEMANIA poate recomanda acestuia achiziționarea altui produs de o calitate și la un preț echivalent cu cele solicitate în prima comandă. Comandă inițială va fi anulată la dată confirmării comenzii produsului/produselor ce înlocuiesc produsul inițial.

Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită.

Nu pot fi returnate produsele care:

  - au făcut obiectul unei comenzi speciale;·

- au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;·      

- prezintă urme de lovire, deteriorare, uzură;·

- nu mai au ambalajul original intact, cu toate accesoriile și eticheta integre;·

- sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare.

De asemenea, clienților personane juridice nu li se permite să returneze produse marcate ca atare cu termen de valabilitate precum lichide, arome, shot-uri sau țigări de unică folosință, care au însă termen de valabilitate mai mic de 3 luni. Produsele menționate anterior și returnate cu încălcarea prezentei dispoziții vor fi returnate personei juridice de la care au fost primite.

Pentru produsele ridicate de către cumpărător direct din magazin, întrucât cumpărătorul are posibilitatea de a verifica produsul în mod direct, nu se aplică condițiile de retur prevăzute în prezenta secțiune !

Vânzătorul va suporta cheltuielile de retur dacă motivul returului îi este imputabil (produsele primite nu corespund comenzii, sunt altele decât cele solicitate prin transmiterea acesteia, etc.).

Pentru alte informații legate de returul produselor va rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact sau la adresa de email [email protected].

Program de lucru, livrări, termene

- O comandă poate fi plasată în orice moment, dar Vânzătorul procesează comenzile primite în maxim 48 ore de la momentul plasării acestora, excluzând weekend-urile sau sărbătorile legale.

- Termenul de livrare pentru produse este de 48-72 ore din momentul confirmării comenzii sau a plății, după caz.

- Livrările fizice se efectuează door-to-door (la adresa indicată de client prin comandă), prin curierat rapid. Pot exista întârzieri față de termenul de livrare stabilit în momentul confirmării comenzii; în acest caz administratorul nu își asumă nici o răspundere în numele firmelor de curierat.

- Vânzătorul își asumă responsabilitatea în privința livrării produselor comandate de cumpărător. Riscul pierderii produsului comandat se transferă la cumpărător în momentul predării efective a acestuia.

Ridicare din Showroom-ul SmokeMania

Ridicarea produselor din Showroom-ul Smokemania este GRATUITĂ.

   Pentru comenzile plătite cu cardul, te rugăm să ai un act de identitate asupra ta pentru a putea ridica produsele.

  Comenzile plasate pe website cu ridicare personală din Showroom sunt expediate zilnic de la depozitul central. Prin urmare, vei fi informat via apel telefonic/SMS când comanda a sosit în Showroom și poate fi ridicată. Comenzile pot fi ridicate oricând* în timpul programului de funcționare a Showroom-ului, dacă ați fost informat în prealabil ca acestea se află fizic în magazin. 

    Așadar, comenzile nu pot fi ridicate în aceeași zi în care au fost plasate cu excepția situațiilor în care ești informat ca aceasta a ajuns deja în Showroom.

    Atenție ! Depozitul central nu are program de funcționare în weekend, așadar comenzile plasate vineri în a doua parte a zilei vor putea fi ridicate începând de luni.

     *comenzile pentru care ai selectat Ridicare Showroom pot fi ridicate în termen de maxim 72h* de la momentul în care ești informat că respectiva comanda a ajuns în Showroom.

   **termenul de 72 de ore poate fi prelungit în urma unei cereri exprese din partea ta, adresată fie prin e-mail, fie telefonic.

Adresa Showroom : bd.Barbu Văcărescu nr.13, parter 

           Sector 2, București

                                   punct de reper : stația de metrou Ștefan cel Mare, lângă stadionul Dinamo

 

Sesizează o problemă !

Echipa noastră depune toate eforturile astfel încât experiența Smokemania să fie una cât mai plăcută pentru client !

Cu toate acestea, există situații în care clientul poate întâmpina anumite erori sau inadvertențe etc., precum : comanda livrată a fost incompletă, s-au livrat alte produse decât cele comandate, coletul a fost achitat card însă, odată ajuns la client, acesta avea plată ramburs, etc.

Pentru aceste situații, avem rugămintea să ne sesizați neregulile în cel mai scurt timp posibil, dar maxim 72 de ore de la momentul livrării coletului, via apel telefonic (DOAR L-V 09:00-18:00) sau prin e-mail la adresa [email protected] (oricând), pentru ca soluționarea să aibă loc într-un timp optim pentru dumneavoastră.

 

 Obligațiile cumpărătorului

- să furnizeze informații reale, corecte și actuale despre persoana sa atunci când acestea i se cer, în caz contrar există posibilitatea refuzării comenzilor;
- să accepte soluționarea eventualelor probleme în termen de 30 de zile de la dată sesizării acestora printr-un email adresat vânzătorului la adresele specificate în acest document TCGV;

- să accepte acest document TCGV odată cu lansarea comenzilor și să achite contravaloarea produsului/produselor comandate prin metodele puse la dispoziție la momentul transmiterii comenzii.

Obligațiile vânzătorului

- să pună la dispoziția clienților utilizatori ai site-ului, în mod gratuit, informații profesionale cu privire la produsele și serviciile oferite spre vânzare. Conținutul publicat în magazinul virtual are caracter orientativ. Caracteristicile produselor și documentația tehnică aferentă acestora afișate pe site sunt cele puse la dispoziție de către producători și furnizori. Imaginile produselor sunt afișate cu titlu de prezentare. În funcție de lotul în care au fost fabricate, aspectul real al produsului poate să difere;

- să contacteze clienții pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;

- să livreze produsele în cel mult 30 zile de la confirmarea livrării, dacă acestea sunt în stoc;

- să utilizeze datele personale colectate de la clienți/utilizatori în concordanță cu secțiunea `Confidențialitate`, parte integrantă  din TCGV.

Politica COOKIES

În scopuri tehnice acest website poate utiliza așa-numite cookie-uri (cookies). Un cookie este un text special, trimis de un server unui browser web și apoi trimis înapoi de către browser, de fiecare dată când browser-ul accesează acel server. Cookie-urile (cookies) sunt folosite pentru autentificare precum și pentru urmărirea elementelor de trafic (performanța, analiză, targeting, publicitate); o aplicație este reținerea "coșului de cumparaturi". Cookie-urile "third party" (third party cookies) sunt cookie-urile plasate de terți (sitemele de monitorizare a traficului și de către serverul de găzduire).Cookie-urile NU sunt virusuri sau viermi informatici (NU conțin cod executabil), NU pot citi informații personale de pe computer, NU pot trimite spam. Majoritatea browserelor permit utilizatorului să decidă dacă acceptă sau nu cookie-uri și durata menținerii lor. Setarea browser-ului și a computerului Dvs. depinde în întregime de Dvs. Deoarece sesiunile http sunt vizibile tuturor calculatoarelor din rețea, acestea pot intercepta pachetele de date inclusiv aceste cookie-uri. Cookie-urile ne permit să obținem în mod automat informații cu caracter non-personal dar care nu pot fi în niciun caz asociate vreunei persoane. Aceste informații se referă la tipul de browser pe care îl utilizați, la platforma computerului dumneavoastră și la numele domeniului prin care aveți acces la site-ul nostru.Compania noastră utilizează aceste date cu caracter nepersonal doar pentru monitorizarea traficului și pentru îmbunătățirea serviciilor.

Punctele de fidelitate

Punctele de fidelitate sunt oferite clienților SmokeMania la fiecare comandă efectuată și finalizată.

Clienților OVIDANMARC S.R.L. de distribuție (business-to-business) nu le este disponibil programul de fidelizare și prin urmare nu le sunt aplicabile prezentele puncte de fidelitate și dispozițiile privitoare la acestea !

Valoarea a 50 de puncte de fidelizare este 1 Leu (Ex. 500 Puncte = 10 Lei).

Acordarea punctelor de fidelitate :

Cumpărături : fiecare 1 Leu cheltuit este egal cu 1 punct de fidelizare.

Înregistrarea unui cont nou : La înregistrarea unui cont nou pe site, clientul primește un credit de 1000 puncte.

Adăugarea unei recenzii la un produsul cumpărat : pentru orice părere/comentariu adăugat pe pagina produsului achiziționat, clientul primeste un credit de 100 de puncte.

Pentru abonarea la Newsletter clientul primește 100 de puncte.

Detalii și regulament de folosire:

Valabilitatea punctelor este de 90 de zile.

Punctele pentru cumpărăturile efectuate sunt atribuite contului clientului doar după ce comanda efectuată a fost predată curierului.

Punctele de fidelitate obținute de pe urma unei comenzi plasate pot fi utilizate după curgerea unui termen de 15 zile de la procesarea comenzii, procesare ce echivalează cu statusul de Finalizată al comenzii.

Punctele de fidelitate se aplică DOAR asupra valorii produselor comandate de client și nu asupra costurilor sau serviciilor suplimentare, cum este serviciul de transport.

Punctele de fidelitate de pe urma recenziilor sunt alocate contului de client doar dacă respectivele recenzii sunt aprobate; acestea sunt procesate într-un termen de maxim 5 zile lucrătoare.Recenziile vor fi aprobate doar dacă achiziția poate fi verificată, în sensul de produs achiziționat online, de pe website-ul www.smokemania.ro.Achiziționarea unor produse prezente în oferta Smokemania.ro din alte magazine, fie online fie magazine fizice, nu poate constitui achiziție verificată, prin urmare respectivele recenzii nu vor fi aprobate. De asemenea, recenzia presupune acordarea unei note pentru un produs dat și justificarea notei acordate, în sensul de a prezenta pe scurt dacă și mai ales motivele pentru care clientul apreciază/nu apreciază produsul. Scopul recenziilor este acela de a pune la dispoziția potențialilor clienți o părere cât mai obiectivă și argumentată vizavi de un produs anume, părere raportată la experiența anterioară a altui client cu același produs.Astfel, punem preț pe elementul de transparență și utilitate a receziilor pentru comunitatea SmokeMania.Recenziile care nu îndeplinesc aceste condiții nu vor fi aprobate și clienții respectivi nu vor beneficia de cele 100 puncte credit.

Nu este obligatoriu pentru client să folosească toate punctele din cont pentru a putea obține un discount la o comandă; se pot folosi exact numărul de puncte dorit (punctele trebuie să echivaleze cu o valoare întreagă în Lei, fără zecimale).

Dacă se anulează o comandă pentru care s-au folosit punctele de fidelizare, acestea reintră automat în contul clientului.

Punctele nu pot fi transferate dintr-un cont de client în altul.

Punctele nu pot fi preschimbate în bani.

Notificările de revenire în stoc a produselor

Pentru situațiile în care vânzătorul nu poate din motive logistice să dețină de fiecare dată în stoc toate produsele disponibile pe site, clientul poate utiliza opțiunea feature-ului de alerte Back-in-Stock.

Optiunea presupune că, în momentul în care un anumit produs nu mai este în stoc, clientul își dă acordul și se înregistrează prin apăsarea butonului corespunzător pentru a fi notificat, via email, atunci când produsul revine în stoc.

*Prin abonarea la alertele Back-in-Stock, produsul nu este rezervat ! Ceea ce înseamnă că, odată ce produsul reintră în stoc, acesta poate fi achiziționat de un către un alt client, conform priorității cronologice.

Clientul trebuie să plaseze o comandă pentru produsul respectiv, acesta fiind sigura modalitate prin care produsele se pot rezerva!.

_______________________________________________________________

Politică de confidențialitate

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice Vânzătorul are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai în scopurile necesare bunei desfășurării a relațiilor comerciale și comunicărilor aferente din cadrul site-ului datele personale pe care clienții le furnizează despre ei, un membru al familiei lor ori o altă persoană. Datele care vor fi salvate în baza de date a Vânzătorului sunt : nume, prenume, adresa de email, număr de telefon, adresa și alte date pentru facturare numai dacă acestea sunt oferite în mod voluntar. Refuzul furnizării acestora determina imposibilitatea procesării comenzilor transmise online către Vânzător.

Scopul colectării datelor este: onorarea comenzilor, reclamă, marketing, publicitate, statistici,comunicații electronice.

Clientul nu este obligat(ă) să furnizeze datele solicitate pentru înregistrare, plasarea unei comenzi sau soluționarea unor reclamații. Refuzul clientului nu determină nici o consecință. Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator și nu sunt comunicate terților cu excepția partenerilor agreați/furnizorilor de servicii cu care există un contract prin care se protejează aceste date primite de la clienti sub sancțiunea obligării la plata de daune interese.
Optarea pentru abonarea la newsletter și participarea voluntară la diverse concursuri/promoții/loterii publicitare implică acceptul utilizatorilor că datele lor personale să fie păstrate și prelucrate de către Vânzător sau de către terțe persoane autorizate de către aceasta.

Conform Legii nr. 677/2001, clientul beneficiază de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de se adresa justiției. Totodată, are dreptul să se opuna prelucrării datelor personale care-l privesc și să solicite ștergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, clientul se poate adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată la sediul S.C. OVIDANMARC S.R.L. sau online prin email la adresa [email protected].

Datele dumneavoastră nu vor fi transferate în străinătate. Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte sau doriți să le modificați, va rugăm să ne informați cât mai curând posibil.

Observație:

*orice persoană are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opoziție poate fi exclus pentru anumite prelucrări prevăzute de lege (de ex.: prelucrări efectuate de serviciile financiare și fiscale, de poliție, justiție, securitate socială). Prin urmare, această mențiune nu poate figura dacă prelucrarea are un caracter obligatoriu;

*orice persoană are, de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit și fără nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale în scopuri de marketing direct.

_______________________________________________________________

ÎN ATENȚIA CLIENȚILOR!

Frauda în mediul online afectează în mod direct atât comerciantul, cât și pe clienții care nu recurg la manopere frauduloase la plasarea comenzii pentru a obține beneficii financiare. La nivel global, aceasta afectează întreaga economie, profesionalismul nostru cât și relația de încredere cu restul clienților. Drept urmare, ne rezervăm dreptul de a refuza procesarea comenzilor în detrimentul clienților neeligibili care crează conturi false pentru a beneficia de creditul de 100 puncte acordat clienților noi. La stabilirea unei relații contractuale și în cursul derulării acesteia, Vânzătorul ia în considerare persoana fizică ce efectuează comanda privită în ansamblul ei, cu toate datele de contact furnizate, nu doar email-ul de pe care este creat contul,numele diferit al clientului, adresa, numărul de telefon, etc.

Programul de protecție al datelor cu caracter personal funcționează și în beneficiul Vânzătorului, acesta având obligația legală de a proteja datele persoanelor fizice reale. Prin urmare, în cazul în care există suspiciuni rezonabile ce pot fi probate și justificate, Vânzătorul va putea refuza procesarea unei comenzi cu privire la care exista suspiciuni de fraudă și poate solicita clientului în speță ștergerea conturile secundare.În cazul în care clientul refuză sau solicită expres acest lucru, Vânzătorul poate șterge el însuși respectivele conturi secundare.

De asemenea, RECENZIILE care conțin exprimări triviale, vulgare sau cuvinte jignitoare vizavi de produse sau la adresa echipei Smokemania, a producătorilor, etc. nu vor fi aprobate.Respectăm părerile tuturor clienților, inclusiv cele negative, însă avem rugămintea ca acestea să fie exprimate într-un limbaj adecvat.

Orice plângeri sau sugestii vizavi de experiența Smokemania, care pot include navigarea pe site, finalizarea comenzilor sau procesarea acestora (pregătirea și livrarea coletelor), vor fi adresate prin mail la adresa [email protected] sauprin apel telefonic la nr. 0727894590. Acestea nu se consideră a fi recenzii la produse și prin urmare nu vor fi aprobate.

De asemenea, fiecare client are dreptul la maxim o recenzie per produs.În situațiile în care de pe același cont de client sunt înregistrate mai multe recenzii la același produs, va fi aprobată doar una, dacă aceasta îndeplinește prezentele condiții expuse anterior.

_______________________________________________________________

Litigii

Acest document TCGV se supune legislației române. În caz de litigiu, dacă rezolvarea pe cale amiabilă nu are efect după înregistrarea reclamației la sediul Vanzatorului, sepoate apela la instanța judecătoreascăcompetenta. Vanzatorul nu răspunde de prejudiciile cauzate fără culpa sa, de nefuncționarea magazinului online sau pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării paginilor magazinului virtual (ex: defecțiuni la rețeaua de internet). Forță majoră exonerează de răspundere partea care o invocă, in conditiile prevazute de Codul Civil.

 

Soluționare online a litigiilor

Soluționarea alternativă a litigiilor