Punctele de fidelitate sunt oferite DOAR clienților B2C* la fiecare comandă efectuată și finalizată. 

Valoarea a 50 de puncte de fidelizare este 1 Leu (Ex. 500 Puncte = 10 Lei).

 

Acordarea punctelor de fidelitate : 

  • Cumpărături : Fiecare 1 Leu cheltuit este egal cu 1 punct de fidelizare
  • Înregistrarea unui cont nou : La înregistrarea unui cont nou pe site primiți cadou 500 puncte. 
  • Adăugarea unei recenzii la produsul cumpărat : Pentru orice părere/comentariu adăugat pe pagina produsului achiziționat, primiți un bonus de 100 de puncte. 
  • Pentru orice Like acordat unei pagini SmokeMania : 1 punct bonus.
  • Pentru abonarea la Newsletter : 100 de puncte bonus. 

 

Detalii și regulament de folosire: 

  • Valabilitatea punctelor este de 90 de zile
  • Punctele pentru cumpărăturile efectuate sunt atribuite contului clientului doar după ce comanda efectuată a fost predată curierului.
  • Punctele de fidelitate obținute de pe urma unei comenzi plasate pot fi utilizate după curgerea unui termen de 15 zile de la procesarea comenzii, procesare ce echivalează cu statusul de Finalizată al comenzii.
  • Punctele de fidelitate se aplică DOAR asupra valorii produselor comandate de client și nu asupra costurilor sau serviciilor suplimentare, cum este serviciul de transport.
  • Punctele de fidelitate de pe urma recenziilor sunt alocate contului de client doar dacă respectivele recenzii sunt aprobate; acestea sunt procesate într-un termen de maxim 5 zile lucrătoare.Recenziile vor fi aprobate doar dacă achiziția poate fi verificată, în sensul de produs achiziționat online, de pe website-ul www.smokemania.ro.Achiziționarea unor produse prezente în oferta Smokemania.ro din alte magazine, fie online fie magazine fizice, nu poate constitui achiziție verificată, prin urmare respectivele recenzii nu vor fi aprobate. De asemenea, recenzia presupune acordarea unei note pentru un produs dat și justificarea notei acordate, în sensul de a prezenta pe scurt dacă și mai ales motivele pentru care clientul apreciază/nu apreciază produsul. Scopul recenziilor este acela de a pune la dispoziția potențialilor clienți o părere cât mai obiectivă și argumentată vizavi de un produs anume, părere raportată la experiența anterioară a altui client cu același produs.Astfel, punem preț pe elementul de transparență și utilitate a receziilor pentru comunitatea SmokeMania.Recenziile care nu îndeplinesc aceste condiții nu vor fi aprobate și clienții respectivi nu vor beneficia de cele 100 puncte credit.
  • Nu este obligatoriu să folosiți toate punctele din cont pentru a putea obține un discount la o comandă; se pot folosi exact numărul de puncte dorit (punctele trebuie să echivaleze cu o valoare întreagă în Lei - fără zecimale). 
  • Dacă se anulează o comandă pentru care s-au folosit punctele de fidelizare, acestea reintră automat în contul clientului.
  • Punctele nu pot fi transferate dintr-un cont de client în altul.
  • Punctele nu pot fi preschimbate în bani. 

 

ÎN ATENȚIA CLIENȚILOR SMOKEMANIA.RO !

Frauda în mediul online afectează în mod direct atât comerciantul, cât și pe clienții care nu recurg la manopere frauduloase la plasarea comenzii pentru a obține beneficii financiare.La nivel global, aceasta afectează întreaga economie, profesionalismul nostru cât și relația de încredere cu restul clienților noștri.Drept urmare, ne rezervăm dreptul de a refuza procesarea comenzilor în detrimentul clienților neeligibili care crează conturi false pentru a beneficia de creditul de 1000 puncte acordat clienților noi.Smokemania.ro ia în considerare persoana fizică ce efectuează comanda privită în ansamblul ei, cu toate datele de contact furnizate, nu doar mail-ul de pe care este creat contul,numele diferit al clientului, adresa, numărul de telefon, etc.Programul de protecție al datelor cu caracter personal funcționează și în beneficiul nostru, având obligația legală de a proteja datele persoanelor fizice reale.

Prin urmare, în cazul în care există suspiciuni rezonabile ce pot fi probate și justificate, Smokemania.ro va refuza procesarea comenzii plasate în mod fraudulos.

De asemenea, RECENZIILE care conțin exprimări triviale, vulgare sau cuvinte jignitoare vizavi de produse sau la adresa echipei Smokemania, a producătorilor, etc. nu vor fi aprobate.Respectăm părerile tuturor clienților, inclusiv cele negative, însă avem rugămintea ca acestea să fie exprimate într-un limbaj adecvat.

Orice plângeri sau sugestii vizavi de experiența Smokemania, ce includ navigarea pe site, finalizarea comenzilor sau procesarea acestora (pregătirea și livrarea coletelor), vă rugăm să ni le adresați prin mail la [email protected] sau apel telefonic la 0727894590.Acestea nu se consideră a fi recenzii la produse și prin urmare nu vor fi aprobate.

De asemenea, fiecare client are dreptul la maxim o recenzie per produs.În situațiile în care de pe același cont de client sunt înregistrate mai multe recenzii la același produs, va fi aprobată doar una, dacă aceasta îndeplinește prezentele condiții expuse anterior.

*Formularea B2C face referire la relațiile comerciale dintre persoana juridică și consumatorul final.